037 – 65 23 633 
Ako si efektívne naplánujete a vykonáte svoju inventúru Vytlačiť stranu

Sotva uplynú letné dovolenky, v mnohých supermarketoch sa už začína objavovať vianočná výzdoba. Málokto sa v tom čase zamýšľa nad takými dobrotami, ako sú perníky či čokoládoví Mikulášovia. A predsa je vždy až udivujúce, ako rýchlo sa zrazu blíži koniec roka. Je toto, zdanlivo privčasné, objavenie sa vianočnej dekorácie snáď skôr perfektným príkladom excelentného plánovania?


Ako dobre je Váš podnik pripravený na každoročne sa opakujúce výzvy? Vždy znovu sa opakujúce sa úlohy na konci roka, napríklad inventúra, by pre mnohé podniky nemali byť veľkým prekvapením. A napriek tomu je vo väčšine podnikov predovšetkým čas pred koncom roka charakterizovaný časovým tlakom a stresom. Prečo sa v tomto roku nepripravíte včas na pravidelnú inventarizáciu?


V tomto príspevku sa dozviete všetko, čo potrebujete vedieť na efektívne plánovanie a plynulé vykonanie Vašej inventúry. Najprv si vyjasníme niekoľko často kladených otázok týkajúcich sa témy inventúr.

Prečo inventúra?

Prečo je opodstatnené vykonávať inventúry?

Som povinný vykonať v mojom podniku inventúru?

Musí sa inventúra nevyhnutne vykonať v posledný deň roka?

 

Typy inventúr

Existujú rôzne typy inventarizácií, ktoré môžete použiť. Vopred sa však uistite, ktorý typ inventúry je pre Váš podnik vhodný. V prípade inventúr s časovým posunom musíte zabezpečiť, aby Váš systém tovarového hospodárstva bol vedený presne. Permanentná inventúra sa nesmie využívať na evidovanie tovaru podliehajúceho skaze.

Inventúra k rozhodujúcemu dňu

Permanentná inventúra

Posunutá inventúra

 

Tipy od expertov

Takto budete úspešní pri plánovaní a vykonaní inventúry

V nasledujúcej časti Vám ponúkame niekoľko praktických typov na optimálne naplánovanie a vykonanie Vašej budúcej inventúry:

1. Zvoľte si správny okamih

2. Naplánujte si dostatok času

3. Zadeľte optimálne svojich zamestnancov

4. Stanovte pravidlá na vykonanie

 

Kontrolný zoznam

Optimálny harmonogram na vykonanie inventúry

Ešte dostatok času do bilančného dňa? Napriek tomu by ste nemali podceniť výhody dobrej prípravy. Nasledujúci kontrolný zoznam Vám pomôže efektívne si naplánovať priebeh budúcej inventarizácie.

1. Niekoľko mesiacov pred inventúrou

2. Niekoľko dní pred inventúrou

3. V deň inventúry

4. Po inventúre

Na zodpovedanie ďalších otázok sme Vám bezplatne k dispozícii na telefónnom čísle 037 - 65 23 633 Mobil 0905 693 931 . Alebo nám napíšte e-mail na e-mailovú adresu service@kaiserkraft.sk .

Nenašli ste otázku / odpoveď?
Pošlite nám svoju otázku a my Vám pošleme odpoveď.

ŽELÁTE SI MOBILNE OPTIMALIZOVANÝ NÁHĽAD?

Internetový obchod KAISER+KRAFT existuje teraz aj v novej mobilnej verzii, ktorú pre Vás neustále ďalej zdokonaľujeme.
Testovať mobilný náhľad
Porovnanie produktov