Rady kancelárskeho nábytku

Podnikateľský úspech sa teraz ponúka sériovo: Objavte na tomto mieste inteligentné nápady na zariadenie Vašej kancelárie.
Rady pre nákup tovaru v kategórii Rady kancelárskeho nábytku

Série kancelárskeho nábytku na vytvorenie perfektne zariadeného pracoviska



Výsledky prieskumov potvrdzujú dva fakty: pracovné prostredie, v ktorom sa cítime dobre, zvyšuje výkon – väčšina ľudí je nespokojných so svojim zariadením kancelárie. Ako teraz vyriešiť túto dilemu? Pri sériách kancelárskeho nábytku od kaiserkraft všetko spolu sadne a postará sa o prostredie, v ktorom sa dá výborne pracovať.



Od strohých až po luxusné – kompletné ponuky pre všetky požiadavky



Každý má iné predstavy o ideálnom pracovisku. Jedni uprednostňujú jednoduché, iní kladú dôraz na vysokokvalitný systémový nábytok a špeciálne vyhotovenia. My dokážeme uspokojiť oboch. A aby bolo vaše vyhľadávanie jednoduchšie, rozdelili sme série kancelárskeho nábytku do troch kategórií:


  • Base: série ako VERA ZWO alebo MULTI vám poskytnú perfektné základné vybavenie do každej kancelárie, vysokú funkčnosť za férovú cenu.

  • Variety: tu sa z názvu stáva program. Značkový nábytok renomovaných výrobcov a high-lighty ako nastaviteľné písacie stoly série UPLINER 2.0 sľubujú dokonalý komfort pri práci.

  • Select: systémový nábytok s hodnotným dizajnom očakávajte so sériami, ako je Anny.


Výhoda sérií kancelárskeho nábytku: nezávisle od toho, pre čo sa rozhodnete, viete, že jednotlivé časti kancelárskeho nábytku zaručene spolu ladia, opticky a funkčne.



Flexibilne si prispôsobte naše série



Trocha voľnosti pri zariaďovaní vlastného pracoviska musí byť. Aj so sériami kancelárskeho nábytku od kaiserkraft máte možnosť obmien. Či skombinujete viaceré kancelárske stoličky, upustíte od kancelárskych regálov, doplníte písací stôl o pult na písanie postojačky alebo plne využijete pojazdné kontajnery, určujete vy. Zostavte si svoju požadovanú kanceláriu jednoducho v rámci príslušných sérií. Náš prehľad kancelárskeho nábytku pre podnik vám pritom pomôže. Vhodné kancelárske materiály nájdete takisto u nás. Pritom profitujete v každom prípade z výhod, akými sú rýchle dodanie a právo na vrátenie tovaru do 30 dní.



Dôležité je, aby ste dodržiavali platné smernice upravujúce vybavenie pracoviska, napríklad čo sa týka voľného priestoru pre vašich zamestnancov alebo výšky obrazovky. Ak si to želáte, odbremeníte vás. Náš bezplatný CAD plánovací servis naplánuje firemné priestory vrátane 3D vizualizácie. Takže na konci budú sedieť aj maličkosti.