037 – 65 23 633 

Výber značky

Zjemniť výber
(možný viacnásobný výber)

Cena s DPH

Cena s DPH ohraničiť

-
Cena bez DPH

Cena bez DPH ohraničiť

-
Značka
Hĺbka
Materiál
Šírka
Výška
 

Organizačné systémy

Ešte nikdy nebolo jednoduchšie udržiavať poriadok so systémom. Organizačné systémy sú už v súčasnosti k dispozícii pre rôzne požiadavky − od otočných stojanov na zakladače cez uzamykateľnú skriňu až po priehradky na písacie stoly.
Našli sme 72 artikel/-e/-ov
| | |
Triediaca tabuľa
2 x 25 priehradiek, v x š x h 1120 x 544 x 129 mm
s DPH
382,80
bez DPH
319,-
office akktiv - Triediaca skriňa so spodnou skriňou
v x š x h 1864 x 913 x 420 mm, 21 priehradiek
s DPH
574,80
bez DPH
479,-
Triediaca tabuľa
2 x 10 priehradiek, v x š x h 865 x 544 x 106 mm
s DPH
322,80
bez DPH
269,-
Triediaca tabuľa
1 x 25 priehradiek, v x š x h 1120 x 273 x 129 mm
s DPH
250,80
bez DPH
209,-
office akktiv - Triediaci nadstavec
v x š x h 922 x 913 x 420 mm, 21 priehradiek
s DPH
406,80
bez DPH
339,-
Wolf - Skriňa na triedenie pošty
10 priehradiek, uzamykateľných
s DPH
1.054,80
bez DPH
879,-
Wolf - Skriňa na triedenie pošty
20 priehradiek, uzamykateľných
s DPH
1.890,-
bez DPH
1.575,-
Wolf - Skriňa na triedenie pošty
30 priehradiek, uzamykateľných
s DPH
2.508,-
bez DPH
2.090,-
s DPH
od 238,80
bez DPH
od 199,-
s DPH
od 310,80
bez DPH
od 259,-
Otočný stĺp na zakladače
Ø 800 mm, stolové vyhotovenie
s DPH
198,-
bez DPH
165,-
Eichner - Dielenský plánovač
štandardné vyhotovenie
s DPH
od 142,80
bez DPH
od 119,-
Eichner - Dielenský plánovač
profesionálne vyhotovenie
s DPH
od 538,80
bez DPH
od 449,-
Triediaca tabuľa
1 x 6 priehradiek, v x š x h 712 x 236 x 79 mm
s DPH
89,88
bez DPH
74,90
Triediaca tabuľa
1 x 6 priehradiek, v x š x h 505 x 311 x 79 mm
s DPH
89,88
bez DPH
74,90
Otočný stĺp na zakladače
Ø poschodí 800 mm
s DPH
od 334,80
bez DPH
od 279,-
Otočný stĺp na zakladače
Ø poschodí 1000 mm
s DPH
od 394,80
bez DPH
od 329,-
s DPH
874,80
bez DPH
729,-
Ukladacia a triediaca stanica
so skrinkou s krídlovými dverami
s DPH
946,80
bez DPH
789,-
s DPH
514,80
bez DPH
429,-
s DPH
od 142,80
bez DPH
od 119,-
s DPH
418,80
bez DPH
349,-
s DPH
od 83,88
bez DPH
od 69,90
DURABLE - Zásuvkový box
v x š x h 292 x 280 x 356 mm, šedá
s DPH
od 87,48
bez DPH
od 72,90
Triediaca stanica
z polystyrolu
s DPH
od 178,80
bez DPH
od 149,-
helit - Podstavec na závesnú registratúru
š x h x v 360 x 380 x 272 mm, OJ 4 ks
s DPH
130,80
bez DPH
109,-
helit - Zásuvkový box
farba korpusu biela, OJ 4 ks
s DPH
150,-
bez DPH
125,-
helit - Zásuvkový box
farba korpusu biela, priehľadná, OJ 4 ks
s DPH
154,80
bez DPH
129,-
s DPH
186,-
bez DPH
155,-
Eichner - Plánovacia tabuľa, s 10 koľajničkami
jednoradová, v x š x h 1280 x 315 x 74 mm
s DPH
238,80
bez DPH
199,-
s DPH
69,48
bez DPH
57,90
Eichner - Systém triediacich tabúľ na T-karty
nosná doska z tvrdého penového materiálu, šedá
s DPH
od 119,88
bez DPH
od 99,90
Eichner - Plánovacia tabuľa Orga-Easy
výška 900 mm, pre DIN A5 vertikálne
s DPH
od 234,-
bez DPH
od 195,-
s DPH
622,80
bez DPH
519,-
s DPH
406,80
bez DPH
339,-
Eichner - Plánovacia tabuľa, s 10 koľajničkami
dvojradová, v x š x h 1280 x 554 x 74 mm
s DPH
358,80
bez DPH
299,-
Eichner - Flexibilný modul
jednotlivý segment
s DPH
238,80
bez DPH
199,-
Eichner - Flexibilný modul
5 segmentov, súprava
s DPH
1.230,-
bez DPH
1.025,-
Eichner - Flexibilný modul
7 segmentov, súprava
s DPH
1.710,-
bez DPH
1.425,-
DURABLE - Zásuvkový box
v x š x h 322 x 250 x 365 mm
s DPH
75,48
bez DPH
62,90
Novinka
s DPH
od 93,48
bez DPH
od 77,90
Novinka
Eichner - Systém triediacich tabúľ na karty
25 priehradiek, výška 1350 mm
s DPH
od 130,80
bez DPH
od 109,-
Novinka
Triediaca stanica
so 60 zásuvkami v 3 radoch
s DPH
802,80
bez DPH
669,-
Novinka
Triediaca stanica
pre formát DIN A4
s DPH
od 117,48
bez DPH
od 97,90
Novinka
Triediaca stanica
pre formát DIN A5
s DPH
od 87,48
bez DPH
od 72,90
Novinka
DURABLE - Zásuvkový box COFFEE POINT BOX
v x š x h 292 x 280 x 356 mm
s DPH
150,-
bez DPH
125,-
Novinka
Triediaca stanica na poštu
s veľkou priehradkou
s DPH
od 262,80
bez DPH
od 219,-
Našli sme 72 artikel/-e/-ov

Organizačné systémy: prestaňte hľadať. Radšej nájdite.



To, či funguje doterajší organizačný systém v kancelárii, spoznáte najneskôr vtedy, keď je v podniku na pláne daňová kontrola alebo záverečná výročná bilancia. Ak vaši zamestnanci bezhlavo hľadajú tú alebo onú objednávku, je načase premyslieť si váš odkladací systém a objednať si príslušné triediace systémy u KAISER+KRAFT. Ale aj počas každodennej organizácie procesov je premyslená informačná logistika jazýčkom na váhe, aby všetko bežalo hladko.



Prečo je poriadok v kancelárii dôležitý?



Aj keď je digitalizácia v plnom prúde, vždy ešte koluje v kancelárii množstvo papiera – a pritom ako nosič informácií vôbec nestratil na význame. Tento papier vo forme spisov, podkladov, objednávok a pod. musia mať správni zamestnanci k dispozícii presne v správnom čase.



Ak to tak nie je, môže sa objednávka stratiť, pretože príslušný kolega nenašiel všetky podklady. Alebo vybavujete jednu úlohu dvakrát, pretože zamestnanec nevedel, že k nej už existujú podklady.



Organizačné systémy a súvisiaci triediaci princíp spĺňajú v podstate najdôležitejšie predpoklady perfektnej procesnej organizácie. Každý zamestnanec vie, čo má urobiť. Nájde všetky relevantné podklady na pevnom mieste. Zodpovední pracovníci majú prehľad o aktívnych úlohách a objednávkach a môžu príslušne vypracovávať týždenné plány, ktoré sú zas ihneď viditeľné pre všetkých zainteresovaných zamestnancov.



Aké organizačné systémy na ktoré práce?



U KAISER+KRAFT nájdete odkladacie systémy pre produktovú oblasť Kancelária, ale aj triediace systémy pre sklad, dielňu alebo výrobnú halu. Môžete ich pritom vždy používať tak flexibilne, ako je to pre váš podnik vhodné – aj keď určité produkty sú svojou podstatou v určitom prostredí najdôležitejšie:



  • Triediace tabule a dielenské plánovače patria k plánovaniu a postupovaniu informácií pri aktívnych úlohách a objednávkach. Tu sa napríklad popisy parametrov práce alebo zoznamy objednávok triedia podľa zamestnancov a dňa v týždni – a pritom sa hneď zatriedia na viacerých úrovniach.

  • Rozdeľovače pošty šetria váš čas, ktorí by ste vynaložili pri priamom doručovaní listov a balíčkov príjemcom, zatiaľ čo organizačné a triediace stanice do kancelárie alebo dielne zvládnu všetok ten chaos v množstve drobností.

  • Typické kancelárske informácie v spisoch sú na otočných stojanoch na zakladače nielen dokonale roztriedené, ale aj priamo a jednoducho prístupné.


Ako zariadiť dobre organizovanú kanceláriu?



Najneskôr vtedy, ak si u KAISER+KRAFT objednáte nové organizačné systémy, by ste mali kriticky preveriť váš doterajší odkladací systém. Otázka pritom znie: skutočne nájde zamestnanec X vždy informáciu Y?



Pritom by ste mali skontrolovať nielen všeobecne relevantné poznatky, napríklad v spisoch alebo pri týždennom plánovaní, ale pozrieť sa aj na písacie stoly svojich zamestnancov: sú tam triediace odkladače, aby mohol každý zamestnanec samostatne organizovať svoje úlohy?



V mnohých kanceláriách je triediaci systém sofistikovanou štruktúrou, ktorá sa ako implicitné poznatky podáva ďalej. To sa pomstí väčšinou vtedy, keď sa pretrhne reťazec odovzdávania poznatkov od starých na nových zamestnancov. Preto by ste skutočne mali každý odkladací systém so všetkými priečinkami vždy jednoznačne označiť – a pre zabezpečenie lepšieho prehľadu okrem toho pracovať s farebnými kódovaniami pre spisy alebo určité oddelenia a kolegov.



Nakoniec je ešte potrebné preveriť miesto určitého zdroja poznatkov: dokáže každý získať prístup k svojej pošte nezávisle od systému pracovných zmien? Majú všetci relevantní zamestnanci prístup k objednávacím spisom alebo musia čakať, kým bude niekto na sekretariáte? Viete, kde sú uskladnené kancelárske materiály a máte k nim prístup?



Na všetky tieto otázky ponúka KAISER+KRAFT odpoveď vo forme správnych produktov. Ak vám môžeme pri výbere pomôcť, kontaktujte nás.

Porovnanie produktov