Bočné skrinky
V žiadnom prípade nie sú vedľajšie: štýlové postranné skrinky sú v kancelárii skutočným priestorovým zázrakom a bez námahy plnia najrôznejšie úlohy. Uvítajte svoj nový rozdeľovač priestoru, nový pult, nový obľúbený nábytok!
V kategórii Bočné skrinky Vám ponúkame produkty nasledovných značiek: mauser, C+P, eurokraft pro.
Postranné skrinky: Hlavní aktéri na vedľajšej línii kancelárie
Aj ten najkrajší kancelársky nábytok od určitej veľkosti pôsobí pomerne dominantne. Čím väčšia je skriňa alebo regál, tým väčšia je pravdepodobnosť, že miestnosť bude pôsobiť stiesnene. Postranné skrinky vám tieto problémy nespôsobia. Naopak. Hlavní protagonisti na bočnej línii kancelárie vám podajú pomocnú ruku nielen z hľadiska úložného priestoru a vizuálnej vzdušnosti.
Na čo slúžia postranné skrinky v kancelárii?
Postranné skrinky nie sú len funkčné komody. Nízke skladovacie riešenia sa vyznačujú aj vynikajúcim využitím priestoru na čo najmenšej ploche. S posuvnými namiesto krídlových dverí a uzamykateľnými zásuvkami sú viac než len doplnkom k písaciemu stolu, kancelárskej stoličke a skrinke na dokumenty.
Postranné skrinky…
- … opticky zväčšujú malé kancelárie.
- … ako skriňa s posuvnými dverami nevyžadujú polomer otáčania pred postrannou skrinkou.
- … upokojujú miestnosť jasným, decentným dizajnom.
- … vytvárajú na svojej hornej strane ďalší úložný a prezentačný priestor.
- … sa dajú použiť ako pult a ako rozdeľovač priestoru.
- … poskytujú pohodlný prístup k spisom a kancelárskym materiálom.
Niektoré z našich postranných skriniek od špičkových výrobcov, ako sú C+P, mauser alebo naša vlastná značka EUROKRAFTpro, nesú už vo svojom názve multifunkčnosť. Ďalšie varianty zaujmú ďalšími detailmi, ako sú akustické čelá a zadné panely s redukciou hluku, flexibilné koncepcie koliesok a nôh alebo mimoriadne nízka výška. Tak či onak, kancelárske postranné skrinky so zásuvkami, skriňovými prvkami a podobne sú ideálne na to, aby v kancelárii prekonali bežný koncept skriňa-stôl-stolička.
Zariaďovanie kancelárie postrannými skrinkami – na čo si mám dať pozor?
Prvou a najdôležitejšou vecou, na ktorú sa treba pri zariaďovaní kancelárie zamerať, je vždy písací stôl a ergonomická kancelárska stolička. Okrem toho existujú presné predpisy týkajúce sa voľného priestoru alebo akčného rádia, ktorý musí každé pracovisko zamestnancovi poskytnúť. Počítajte s približne ôsmimi až desiatimi metrami štvorcovými celkovej plochy na jedno pracovisko.
Preto sa postranné skrinky, skrine na spisy, pojazdné kontajnery a iné úložné riešenia vyberajú až po naplánovaní ústredných prvkov kancelárie. Pre harmonické pracovné prostredie je pritom veľmi dôležité zamerať sa na jednotný dizajn.
Vo všeobecnosti by ste nemali počítať s príliš veľkorysým priestorom na skladovanie v kancelárii. Aj keď sú spisy a papier stále potrebné, príliš veľa kancelárskeho nábytku zvádza ľudí k hromadeniu (netriedených) vecí. Miestnosť tak pôsobí stiesnenejšie a preplnenejšie, než v skutočnosti je. Je lepšie použiť menej, ale účelne vybraný nábytok. Umiestnite ho tak, aby bol jeho obsah z príslušného pracoviska dostupný siahnutím ruky.
Chcete zabiť niekoľko múch jednou ranou? Vo veľkopriestorovej kancelárii umiestnite napríklad dve rovnaké postranné skrine chrbtom k sebe a vytvorte ostrovček na rozhovory, krátke stretnutia v stoji alebo na prípravu kávy.
Vždy sme vám k dispozícii, aby sme vám poskytli dômyselné tipy na zariadenie. Samozrejme, aj odpovede na vaše otázky. Neváhajte nás kontaktovať alebo si od nás nechajte hneď poradiť pri plánovaní vašej kancelárie.