037 – 65 23 633 
FAQ | Otázky a odpovede Vytlačiť stranu

FAQ | Otázky a odpovede

Proces objednávania

Na koho sa zameriava ponuka KAISER+KRAFT?

Som nový zákazník, ako môžem objednávať / čo si musím všímať?

Kde a ako si môžem pozrieť a kúpiť produkty?

Môžem objednávať aj pomocou online formulára?

Musím sa zaregistrovať, ak chcem nakupovať v internetovom obchode?

Je stanovená minimálna hodnota objednávky?

Odkiaľ budem vedieť, že moja objednávka bola správne doručená?

Zmena alebo storno objednávky – môžem dodatočne pridávať tovar do mojej objednávky alebo ho stornovať?

Servis

Je k dispozícii nákupný poradca?

Sú ponúkané produkty k dispozícii aj v iných farbách a ako špeciálne vyhotovenie?

Akú záruku poskytujete na ponúkané produkty?

Vykonáva sa aj montáž objednaných produktov?

Aké náklady vznikajú pri montáži produktu?

Náhradné diely a údržba – aký servis získam po nákupe?

Chcel by som renovovať celú kanceláriu, skladovaciu halu alebo výrobnú halu. Môže mi KAISER+KRAFT pri tom pomôcť?

Riešenia E-Procurement – kde sa môžem informovať?

Expedícia

Koľko stojí doprava?

Účtujú sa náklady na balenie a prepravu?

S akými dodacími lehotami mám počítať?

Zaujímajú ma iba produkty s možnosťou rýchleho dodania. Ako ich môžem vyhľadať?

Dodávka – kam bude moja objednávka dodaná?

Sledovanie zásielky

Môžem stav mojej objednávky sledovať online?

AKO ZISTÍM, ŽE SA STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY ZMENIL ?

Platba

Sú tieto ceny vrátane DPH alebo bez DPH?

Aké sú možnosti platby?

Aké sú platobné podmienky?

Kedy a ako dostanem faktúru?

Čo sa stane, ak musím uviesť odlišnú fakturačnú adresu?

Vrátenie a výmena tovaru

Poškodenia spôsobené pri preprave – čo sa stane s poškodeným tovarom?

Mám právo na vrátenie tovaru a počas akej doby ho môžem využiť?

Uplatnenie práva na vrátenie tovaru – ak špedícia DODÁVA môj tovar, môžem špeditérovi priamo odovzdať tovar?

Webové funkcionality

Aké výhody získam registráciou v internetovom obchode?

Sú moje osobné údaje v bezpečí?

Mám katalóg a chcel by som si pozrieť určitý produkt v internetovom obchode. Ako ho nájdem?

V internetovom obchode neviem nájsť hľadaný výrobok. Čo mám robiť?

Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?

Zabudol som svoje meno používateľa – ako mám teraz postupovať?

Ako môžem objednať/odhlásiť doručovanie informačného spravodajcu?

Môžem si objednať katalóg online?

Potrebujem ponuku podľa mojich podkladov. Môžem získať ponuku v internetovom obchode?

Čo sú Cookies?

Takto aktivujete Cookies

Nenašli ste otázku / odpoveď?
Pošlite nám svoju otázku a my Vám pošleme odpoveď.
Porovnanie produktov