Ušetrite peniaze a získajte čas

6 tipov pre efektívne riadenie skladu

2020/08/31

Bez ohľadu na to, či ide o nenápadnú pivničnú miestnosť alebo o halu s vyspelou technológiou – sklad materiálov je centrom vašej spoločnosti. A preto je aj jedným z hlavných nákladových faktorov. Okrem toho najmä malé a stredné podniky často investujú okrem financií veľmi veľa – príliš veľa? – pracovného času do skladového hospodárstva.


Efektívna organizácia skladu a súvisiacich procesov ovplyvňuje celý hodnotový reťazec. Preto je pre váš úspech nevyhnutné pravidelne kontrolovať riadenie skladu a v prípade potreby ho upraviť. Váš cieľ: vhodne vybavený sklad, ktorý vám ušetrí peniaze a čas.

Aké požiadavky majú malé a stredné podniky na riadenie skladu?

Stredne veľké podniky fungujú inak ako veľké korporácie. Preto kladú na ideálne vybavenie osobitné požiadavky:

  • Prevádzka by mala fungovať s malým počtom zamestnancov
  • Aj malé množstvo priestoru by sa malo využiť čo najlepšie
  • Treba sa vyhnúť zbytočne vysokým nákladom na skladovanie materiálu
  • Denné riadenie skladu by malo stáť čo najmenej času


Stručne povedané: ideálny sklad zapadne ako dobre namazané ozubené koleso do existujúcich procesov vášho podniku a nevytvára žiadne trecie straty. Týmto spôsobom ušetríte cenné zdroje, ako sú zamestnanci, obchodné priestory a váš kapitál.

Efektívne riadenie skladu wt$

Na čom v sklade skutočne záleží: 6 tipov z praxe.

Na tému optimalizácie skladu môžete nájsť mnoho rôznych metód a prístupov. Ktoré z nich sú však pre MSP skutočne relevantné? Zostavili sme pre vás zoznam najlepších tipov. Všetky návrhy sa dajú dobre implementovať v malých a stredných podnikoch a umožnia vám rozpoznať a využiť príležitosti na zlepšenie vášho skladu.

Efektívne riadenie skladu mg$

Kontaktujte nás!

V prípade otázok sme vám kedykoľvek bezplatne k dispozícii.