FAQ | Otázky a odpovede
Proces objednávania
Na koho sa zameriava ponuka kaiserkraft?
Naša ponuka produktov sa zameriava na komerčných zákazníkov z oblasti priemyslu, remesiel a živnosti a ostatné samostatne zárobkovo činné osoby, ako aj na iných verejných poskytovateľov služieb.
Ak ste súkromný zákazník, vyberte, prosím, možnosť „Súkromní zákazníci“ vpravo hore nad ikonkou nákupného košíka.
Som nový zákazník, ako si môžem objednať?
Ako nový zákazník si môžete objednať tovar priamo cez internetový obchod. Jednoducho vložte požadované produkty do nákupného košíka, potom prejdite „do pokladne“ a kliknite na „Pokračovať ako nový zákazník“.
Kde nájdem číslo produktu?
Číslo produktu nájdete na stránke s podrobnosťami o produkte nad jeho názvom.
V prípade obalových produktov nájdete číslo produktu v tabuľke variantov produktov.
Ako si môžem objednať ako hosť?
Ak si objednáte ako hosť, prídete o množstvo výhod. Napríklad si nebudete môcť jednoducho vyžiadať cenovú ponuku – stačí vložiť produkty do košíka, kliknúť na „Požiadať o cenovú ponuku“ a my vám pošleme nezáväznú ponuku e-mailom. Platenie je jednoduchšie, pretože ponúkame všetky bežné spôsoby platby ako faktúru, kreditnú kartu či zálohovú faktúru, pričom váš preferovaný spôsob sa po prvej objednávke automaticky uloží. Zásielky môžete sledovať online, aj na cestách, a vždy máte spoľahlivé informácie o ich doručení. Kedykoľvek si môžete pozrieť históriu objednávok, znova si objednať produkty bez zdĺhavého hľadania a nájsť náhradné diely či príslušenstvo jedným kliknutím. Môžete si uložiť a spravovať viacero fakturačných a dodacích adries. Faktúry a ďalšie dokumenty si stiahnete vo formáte PDF – kedykoľvek, kdekoľvek a vždy na rovnakom mieste. V sekcii „Moja schránka“ nájdete faktúry, dodacie listy aj potvrdenia objednávok.
Ak si aj napriek tomu želáte objednať ako hosť, kliknite v nákupnom košíku na „Pokladňa“ a potom na „Pokračovať ako nový zákazník“. Na stránke s kontaktnými údajmi zrušte zaškrtnutie políčka „Vytvoriť účet“.
Je stanovená minimálna hodnota objednávky?
Nie, nie je stanovená žiadna minimálna hodnota objednávky, ale doručenie v rámci Slovenska je bezplatné len pri nákupe v hodnote nad 100 € bez DPH.
Odkiaľ budem vedieť, že moja objednávka bola správne doručená spoločnosti kaiserkraft?
Ak si objednávate v internetovom obchode, dostanete najprv automatický e-mail ako potvrdenie o objednaní. Hneď ako sa vaša objednávka u nás interne spracuje, dostanete potvrdenie objednávky.
Môžem svoju objednávku neskôr zmeniť?
Zmeny je možné vykonať v závislosti od stavu objednávky. Kontaktujte nás, prosím, ihneď. Náš zákaznícky servis sa vám bude snažiť poskytnúť čo najlepšiu pomoc.
Servis
Môžem získať ponuky online?
Ponuku si môžete vyžiadať aj online rýchlo a jednoducho:
- Prihláste sa do svojho účtu v e-shope.
- Vložte požadované produkty do košíka.
- Kliknite na „Vyžiadať ponuku“.
Hotovo! Nezáväznú ponuku dostanete v priebehu krátkeho času.
Sú ponúkané produkty k dispozícii aj v iných farbách a ako špeciálne vyhotovenie?
Mnohé produkty dodávame za malý príplatok aj v špeciálnych farbách. Niektoré produkty sú dostupné v každom odtieni RAL. V online obchode si pri týchto produktoch môžete požadovanú farbu prostredníctvom funkcie „RAL farba“ jednoducho pridať na stránke s detailom produktu jedným kliknutím.
Ak máte otázky, radi vám pomôžeme – kontaktujte nás.
Akú záruku poskytujete na ponúkané produkty?
Na všetky produkty zobrazené v našom e-shope poskytujeme štandardne záruku 3 roky. Na všetky produkty značky eurokraft pro poskytujeme záruku 10 rokov. Na niektoré produkty je teraz dokonca záruka až do 15 rokov. Na obalové materiály sa táto záruka nevzťahuje.
Ponúka kaiserkraft montážny servis?
Pri mnohých produktoch, napríklad pri kancelárskom nábytku alebo regálových systémoch, vám na požiadanie vieme ponúknuť aj montážny servis.
V prípade záujmu sa, prosím, obráťte na náš zákaznícky servis.
Náhradné diely a údržba – aký servis získam po nákupe?
Náhradné diely na tovar zakúpený u nás môžete získať aj niekoľko rokov po kúpe prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. V prípade záujmu nás kontaktujte.
Chcel by som si zariadiť celú kanceláriu, skladovú alebo výrobnú halu. Môže mi s tým kaiserkraft pomôcť?
Radi pre vás zrealizujeme váš projekt individuálne, profesionálne a v dohodnutom termíne. Zabezpečíme projektové plánovanie napríklad pre kancelárie v halách, oceľové plošiny a podobne.
V súlade s ponukou zrealizujeme vaše požiadavky, dodávku tovaru a aj montáž, ak si to budete priať. Projekt sprevádzame od prvotnej požiadavky až po dokončenie na mieste a následne zabezpečujeme aj servis. Naši kontaktní pracovníci vám ochotne poradia a pomôžu pri akýchkoľvek otázkach.
V prípade záujmu nás neváhajte kontaktovať.
Riešenia eProcurement – kde sa môžem informovať?
O možnostiach e-biznis vás budeme informovať online. Ak máte záujem o integráciu nášho katalógu produktov do riešenia elektronického obstarávania, radi vám poradíme. Obráťte sa na našich odborníkov na eProcurement. Individuálne internetové obchody s prepojením na rozhranie, napr. prostredníctvom OCI, alebo elektronické katalógy v mnohých formátoch a klasifikáciách podľa Vašich požiadaviek.
Expedícia
Koľko stojí doprava?
Pri nákupe nad 100,- € bez DPH realizujeme dodávky v rámci Slovenska bezplatne. Ak je hodnota nákupu nižšia ako 100,- EUR bez DPH, účtujeme poštovné vo výške 9,90 €.
Účtujú sa náklady na balenie?
Náklady na balenie sú zahrnuté v cene. Väčšina obalového materiálu sa dá znova použiť, čiže recyklovať, a je označená príslušnými symbolmi.
S akými dodacími lehotami mám počítať?
Dodacia lehota je uvedená pri každom produkte v našom e-shope.
Viac ako 50 % našich objednávok je dodávaných zo skladu, čo zaručuje rýchle doručenie. Tovar na sklade zvyčajne dorazí k zákazníkom do 3 - 5 pracovných dní. Dodaciu lehotu pre vašu objednávku nájdete vždy v potvrdení objednávky.
Zákazníkom ponúkame aj možnosť dohodnúť si záväzný termín dodania (termínová dodávka alebo pevný termín). V prípade otázok ohľadom dodania alebo dohodnutia pevného termínu nás neváhajte kontaktovať.
Kam bude moja objednávka dodaná?
Štandardne tovar doručíme po prvé dvere, pokiaľ nie je dohodnuté inak. Pri vybraných položkách ponúkame na požiadanie aj doručenie na miesto použitia. Kontaktujte nás, prosím, aby sme túto možnosť prediskutovali.
Sledovanie zásielky
Môžem stav mojej objednávky sledovať online?
Dodací termín Vašej objednávky nájdete vždy na potvrdení objednávky. Ako registrovaný a prihlásený zákazník si môžete v internetovom obchode v časti „Môj účet“ pozrieť vaše online objednávky a zobraziť si ich stav. S vaším číslom zákazníka a číslom vašej objednávky môžete využiť sledovanie zásielky.
Ako sa dozviem, že sa stav doručenia mojej objednávky zmenil?
Hneď po zadaní zákazníka a čísla objednávky na stránke sledovania zásielky môžete nastaviť aktívne upozornenie. V takom prípade dostanete e-mail, ak sa stav vašej zásielky zmení. Ak to chcete urobiť, kliknite na „Nastaviť e-mailovú notifikáciu“ a vyberte prípad, v ktorom chcete byť informovaní:
- Hneď po doručení zásielky
- Po doručení zásielky
- Pre každý nový stav zásielky
Zadajte, prosím, e-mailovú adresu, na ktorú sa má oznámenie odoslať. Zásielku môžete tiež pomenovať podľa svojho želania, napr. ak očakávate viacero zásielok a chcete oznámenia podľa toho rozlíšiť.
V závislosti od toho, ktoré prípady ste vybrali, budete dostávať automaticky generované oznámenia e-mailom.
Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa vašej objednávky a/alebo doručenia, kontaktujte nás, prosím, na adrese service@kaiserkraft.sk.
Platba
Sú uvedené ceny vrátane DPH alebo bez DPH?
Uvedené ceny sú ceny bez DPH, pretože ponuka je určená pre komerčných zákazníkov. Ak v internetovom obchode vyberiete možnosť „Súkromní zákazníci“ alebo sa prihlásite pomocou účtu súkromného zákazníka, zobrazia sa ceny s DPH.
Aké sú možnosti platby?
Súkromným zákazníkom ponúkame možnosť platby Apple Pay, kreditnou kartou alebo bankovým prevodom vopred.
Firemní zákazníci môžu platiť Apple Pay, kreditnou kartou, bankovým prevodom vopred alebo na faktúru.
Ak ste nový zákazník a nebola dohodnutá iná forma platby, prvá objednávka sa realizuje formou platby vopred bankovým prevodom, Apple Pay alebo kreditnou kartou.
Aké sú platobné podmienky?
Naše faktúry sú splatné do 14 dní od dátumu vystavenia bez zrážky, pokiaľ nebolo dohodnuté inak. Ďalšie informácie o platobných podmienkach nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach (VOP).
Kedy a ako dostanem faktúru?
Faktúru obvykle obdržíte e-mailom po dodaní tovaru. Ak ste nezadali e-mailovú adresu, faktúra vám bude doručená poštou približne 2–3 pracovné dni po jej vystavení.
Čo sa stane, ak musím uviesť odlišnú fakturačnú adresu?
Oznámte nám odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu hneď pri objednávke. Ak ste na to zabudli, kontaktujte nás a my vám ochotne pomôžeme.
Vrátenie a výmena tovaru
Poškodenia spôsobené pri preprave – čo sa stane s poškodeným tovarom?
kaiserkraft kladie veľký dôraz na vysokú kvalitu aj pri výbere svojich dodávateľov a špeditérov. Ak by napriek tomu niečo nedopadlo dobre, dôrazne vás žiadame, aby ste reklamácie škôd spôsobených pri preprave doručili písomne nášmu zákazníckemu servisu hneď po prevzatí tovaru, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru.
Mám právo na vrátenie tovaru a počas akej doby ho môžem využiť?
Zákazník má štandardne 30 dní na vrátenie tovaru zakúpeného v našom obchode, pokiaľ sa nejedná o tovar rezaný alebo vyrobený na mieru. Tovar nemôže niesť známky používania alebo poškodenia a musí byť v pôvodnom balení. Ak si teda želáte vrátiť alebo vymeniť tovar, ktorý sme vám doručili, informujte nás o tom do 30 dní od doručenia. Prosíme, kontaktujte náš zákaznícky servis. Zabezpečíme bezplatné vyzdvihnutie vráteného tovaru a následne vám vrátime kúpnu cenu (na základe vystavenej opravnej faktúry).
Tovar nie je možné vrátiť priamo kuriérskej spoločnosti, ktorá objednávku doručila. Podrobné informácie o práve na vrátenie a výmenu nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Funkcie internetového obchodu
Aké výhody získam registráciou v internetovom obchode?
Registrácia znamená veľa výhod. Tu sú zhrnuté tie najdôležitejšie:
- Žiadosť o cenovú ponuku online: Vložte požadované produkty do košíka a kliknite na „Požiadať o ponuku“. Hotovo! Nezáväznú cenovú ponuku vám zašleme e-mailom.
- Jednoduché platby: Ponúkame všetky bežné spôsoby platby (faktúra, kreditná karta). Po prvej objednávke sa váš preferovaný spôsob platby automaticky nastaví ako štandardný.
- Sledovanie zásielok online: Pomocou sledovania zásielky získate spoľahlivé informácie o priebehu doručenia.
- Lepší prehľad: Vaša história objednávok je vždy dostupná – produkty môžete jednoducho znova objednať bez zdĺhavého hľadania.
- Extra flexibilita: Uložte si a spravujte viacero fakturačných a dodacích adries.
- Faktúry a ďalšie dokumenty vo formáte PDF na stiahnutie: Kedykoľvek. Kdekoľvek. A vždy na rovnakom mieste. Archivované, odosielateľné a stiahnuteľné. V sekcii „Moja pošta“ nájdete okrem faktúr aj dodacie listy a potvrdenia objednávok.
Mám katalóg a chcel by som si pozrieť vybraný produkt v internetovom obchode. Ako ho vyhľadám?
Ak chcete vyhľadať názov alebo číslo produktu, ktoré poznáte, použite vyhľadávacie pole v strede hornej časti stránky a zadajte požadovaný výraz alebo číslo.
V internetovom obchode neviem nájsť hľadaný produkt. Čo treba urobiť?
Internetový obchod ponúka rôzne možnosti vyhľadávania produktov. Na hornej lište stránky nájdete prehľad a prístup ku všetkým kategóriám produktov. Tie sú potom ďalej rozdelené do skupín produktov. Druhou možnosťou je, že môžete použiť voľné textové vyhľadávanie. Stačí zadať hľadaný výraz alebo známe číslo produktu do vyhľadávacieho poľa v hornej časti internetového obchodu.
Využitím funkcií filtra a príslušného výberu vlastností podľa vašich kritérií sa rýchlo dostanete k želanému produktu s príslušnými alternatívami a variantami.
Ak stále nemôžete nájsť hľadaný produkt: Náš tím odborníkov vám ponúka produkty, riešenia a dokonca aj komplexné projekty aj mimo nášho internetového obchodu. Samozrejmé, že vám vopred poskytneme komplexné a kompetentné poradenstvo – aj priamo vo vašich priestoroch. Vyplňte, prosím, náš online formulár alebo nás kontaktujte. Podporíme vás rýchlo, kompetentne a spoľahlivo.
Čo mám robiť, ak som zabudol svoje heslo?
Kliknite v oblasti „Môj účet“ na >>Zabudnuté heslo a do príslušného poľa zadajte svoju e-mailovú adresu. Následne dostanete e-mail s odkazom na obnovenie hesla.
Ako môžem objednať/odhlásiť doručovanie newslettera?
Ak sa chcete prihlásiť k odberu nášho bezplatného newslettera, zaregistrujte sa tu. Služba bezplatného newslettera vás pravidelne informuje o aktuálnych ponukách, nových produktoch a zaujímavostiach. Po registrácii získate aj poukážku na zľavu 10% na svoj nákup.
Doručovanie newslettera môžete jednoducho odhlásiť pomocou odkazu v pravom dolnom rohu newslettera: "Odhlásiť newsletter"
Môžem si objednať katalóg v tlačenej forme?
Ak máte záujem o náš tlačený katalóg, môžete si ho objednať prostredníctvom nášho kontaktného formulára. Katalóg je bezplatný a bude vám zaslaný poštou. Katalóg je k dispozícii aj online tu.
Existuje aj digitálna verzia katalógu?
Áno. Digitálny katalóg s možnosťou listovania a mnoho ďalších brožúr nájdete tu.
Nákupný zoznam v internetovom obchode – ako funguje:
- Prihlásenie:
Prihláste sa pomocou svojich prístupových údajov, aby ste získali prístup k svojmu osobnému účtu v internetovom obchode. - Vaše posledné nákupy a nákupný zoznam na domovskej stránke:
Po prihlásení uvidíte svoje posledné nákupy a nákupný zoznam priamo na úvodnej stránke. Okamžite máte prístup ku všetkým svojim predchádzajúcim objednávkam a môžete pridávať nové produkty. - Prístup k nákupnému zoznamu v sekcii „Môj účet“:
Váš nákupný zoznam sa uloží aj v sekcii „Môj účet“. Kliknutím na „Nákupný zoznam“ si tam môžete zobraziť všetky položky a objednávky a v prípade potreby znovu objednať. - Vloženie produktu do nákupného košíka:
Ak si chcete objednať produkty z nákupného zoznamu alebo z posledných nákupov, jednoducho kliknite na tlačidlo nákupného košíka vedľa požadovanej položky a pridajte ju do nákupného košíka.
Opätovný nákup produktu v sekcii „Môj účet“ – je to také jednoduché:
- Prihlásenie:
Prihláste sa do svojho účtu v internetovom obchode. - Prejdite na posledné objednávky:
Prejdite v sekcii „Môj účet“ na „Posledné objednávky“ a pozrite si všetky produkty, ktoré ste si predtým zakúpili. - Vyberte produkt zo starej objednávky:
Vyhľadajte požadovaný produkt z niektorej z vašich predchádzajúcich objednávok a kliknite naň, aby sa zobrazil. - Kliknite na tlačidlo „Kúpiť znova“:
Ak si chcete produkt objednať znova, jednoducho kliknite na tlačidlo „Kúpiť znova“. Položka sa pridá priamo do nákupného košíka a Vy môžete dokončiť objednávku.
Ako funguje vrátenie tovaru cez internetový obchod?
- Prihlásenie:
Prihláste sa do svojho zákazníckeho účtu v internetovom obchode. - Výber objednávky:
Prejdite do časti „História objednávok“ a vyberte položku, ktorú chcete vrátiť. Môžete vybrať aj niekoľko položiek naraz. - Odoslanie žiadosti o vrátenie tovaru:
Zadajte množstvo vráteného tovaru a dôvod vrátenia. Žiadosť dokončite kliknutím na „Pokračovať“. - Potvrdenie a ďalšie pokyny:
Po odoslaní vašej požiadavky dostanete okamžite potvrdenie e-mailom. To obsahuje všetky ďalšie kroky a informácie o vrátení peňazí.
Funkcie chatbota
S čím môže pomôcť virtuálny poradca?
Asistenta sa môžete opýtať na čokoľvek, čo súvisí s naším portfóliom produktov od A ako akumulátory po Z ako zahradenia. Na stránke kaiserkraft vám pomôže nájsť tie správne produkty, ktoré si zamilujete. Stačí mu povedať, čo hľadáte alebo s čím potrebujete pomôcť.
Môžem sa tiež obrátiť na osobu, ktorá mi poradí?
Virtuálny poradca nie je podporovaný ľudským poradcom. Ide o poradcu založeného na strojovom učení, ktorý využíva údaje a algoritmy, aby vám poradil v oblasti obchodného vybavenia, kancelárskeho vybavenia, skladového vybavenia a obalov. Ak máte záujem o osobné poradenstvo, neváhajte sa obrátiť na naše obchodné oddelenie prostredníctvom nášho servisného strediska.
Ako funguje virtuálny poradca?
Virtuálneho poradcu môžete otvoriť z ktorejkoľvek stránky internetového obchodu kliknutím na symbol chatu. Asistent je integrovaný s rozhraním Google. Keď virtuálnemu asistentovi položíte otázku, prepošle ju ďalej do rozhrania Google. Technológia strojového učenia Gemini analyzuje vaše otázky a preformuluje Vaše vstupné údaje tak, aby stránka kaiserkraft mohla na základe vašich otázok odporúčať vhodné produkty. História vašich rozhovorov sa neukladá do vášho zákazníckeho profilu, ale svoj posledný rozhovor môžete v asistentovi obnoviť až do 30 minút po skončení rozhovoru. Potom môžete kedykoľvek začať nový chat opätovným kliknutím na symbol chatu.
Ako zabezpečíte, aby boli odpovede spravodlivé a správne?
Virtuálny poradca reaguje na konkrétny obsah vašej požiadavky a vykoná posúdenie na tomto základe a na základe otvorených a neutrálnych pokynov od kaiserkraft pre Gemini. Ak sa chcete dozvedieť viac o zabudovanej umelej inteligencii Gemini, pozrite si, prosím, pokyny spoločnosti Google, ktoré nájdete tu.
Budú moje údaje z chatu odovzdané osobám mimo kaiserkraft?
Virtuálny poradca využíva informácie, ktoré zadáte v chate, a zdieľa ich so službou Google Gemini, aby vygeneroval najvhodnejšie odpovede na Vaše otázky. Spoločnosť Google však nemá prístup k údajom vo Vašom zákazníckom účte kaiserkraft.
Na koho sa môžem obrátiť, ak mám nejaké problémy?
V prípade akýchkoľvek problémov sa, prosím, obráťte na naše servisné centrum.
Nenašli ste otázku / odpoveď?
Pošlite nám svoju otázku a my vám pošleme odpoveď.