Elektronické obstaranie

eProcurement

Robí vám obstarávanie starosti?

Existujú oblasti, kde nie je potenciál na úspory až taký zrejmý. A potom je tu obstarávanie tzv. C tovarov. Pretože: Nekoordinované objednávanie takýchto drobných položiek vytvára vysoké procesné náklady. O to dôležitejšie je preto získať kontrolu práve nad touto oblasťou a zabezpečiť jej transparentnosť.

Chceli by sme vám predstaviť naše riešenia pre eProcurement a ukázať vám, že pri elektronickom obstarávaní môžete veľa ušetriť. A to aj v prípade, že pôsobíte na medzinárodnej úrovni. Naše odborné znalosti v oblasti eProcurement sú vám k dispozícii v 18 európskych krajinách. Využite ich!

Vaše výhody

s eProcurement

Väčšia kontrola

Systém eProcurement ukončuje tzv. Maverick Buying spájaním požiadaviek a spracovaním objednávky výlučne prostredníctvom kvalifikovaných dodávateľov za dohodnutých podmienok.

Nižšie procesné náklady

Procesné náklady na odvolávanie objednávok na nepriamy tovar a tovar s nízkou hodnotou často prekračujú obstarávaciu cenu. Tu ponúka eProcurement úplnú transparentnosť: Objednávka sa zadáva priamo z dohodnutého katalógu za vopred určených podmienok.

Optimalizované procesy

Čas sú peniaze. S elektronickým nástrojom eProcurement ušetríte oboje a môžete sa sústrediť na skutočne dôležité úlohy, ako je udržiavanie dobrých vzťahov s dodávateľmi.

Väčšia transparentnosť

Jednotlivé kroky obstarávania sa stanú transparentnejšími a zrozumiteľnejšími. Môžete kontrolovať, kto si vyžiadal aký tovar a kto túto žiadosť schválil.

5 vecí, ktoré by ste mali vedieť o elektronickom obstarávaní

Vhodné riešenie na každú požiadavku.

Náš prístup: proces End-to-End.

1. Dynamický katalóg

Open Catalog Interface (OCI/PunchOut)

OCI, resp. PunchOut sú štandardizované rozhrania na výmenu katalógových dátových záznamov medzi vašou obstarávacou platformou a naším internetovým obchodom. Podporujeme verzie do OCI 4 a PunchOut Level 1 a 2.
Jednoduchosť
Priamy prístup k našim katalógovým údajom cez internet bez predchádzajúcej inštalácie.

Komfort
Prepojenie do nášho externého obchodného systému, potom priame vrátenie nákupného košíka do vášho ERP systému.

Aktuálne
Vždy s vašimi cenami a najnovšími technickými opismi, obrázkami výrobkov, veľkosťami balení a kódovaním výrobkov.

Aktuálna dostupnosť položiek

Dostávate údaje o dostupnosti všetkých produktov v reálnom čase. To znamená, že máte vždy prístup k aktuálnym zásobám a vyhnete sa oneskoreniam alebo prekážkam pri obstarávaní.

2. Elektronicko-statický katalóg

Elektronicko-statický katalóg je najkomplexnejšie riešenie, ktoré môžete použiť. Využívajte výhody prehľadnosti katalógu v kombinácii s aktuálnosťou webovej stránky (API Feed).

Nami podporované formáty elektronicko-statických katalógov: BMEcat, CIF, Excel, CSV a TXT.

Individuálne
Možné je individuálne prispôsobenie sortimentu (produktových skupín, výrobcov atď.), ako aj klasifikácií špecifických pre zákazníkov a čísiel materiálov alebo položiek.

Detailnosť
Obohatené o množstvové údaje, ceny, zobrazenia, konštrukčné výkresy a dodatočné informácie, podľa želania.

Efektívnosť
Vysoká úroveň kontroly vykonávaná stanovenými dodávateľmi.

3. Elektronická výmena dokladov

Electronic Data Interchange (EDI)

Dôležitou súčasťou procesu End-to-End je naše EDI riešenie, ktoré slúži na výmenu objednávok, potvrdenia zákaziek a faktúr medzi vami a naším systémom.

Rýchlosť
Veľmi rýchly prenos dát bez prerušenia média.

Udržateľnosť
Znižuje spotrebu papiera.

Efektívnosť
Znižuje procesné časy a procesné náklady.

  • Komunikačné protokoly / transakčné štandardy: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
  • Formáty EDI: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung

4. Customized Web & Special Agreement

Online riešenie

Customized Web je „malé“ riešenie pre optimalizovaný nákup materiálu bez vlastného systému eProcurement.

Special Agreement je riadna registrácia v našom internetovom obchode.


Individuálne
Na mieru šité podmienky a produkty a na želanie aj firemné logo na webových stránkach kaiserkraft.

Funkčnosť
Rozsiahle možnosti vyhľadávania a ďalšie inteligentné funkcie.

Možnosť rozšírenia
Možné sú špecifické rozpočtové limity, správa používateľov a schvaľovacie procesy.

Schvaľovanie

Prideľte rôzne práva pre jednotlivých používateľov v rámci účtu. Umožní to jednoduché schvaľovanie v pracovných procesoch

Chýba vám kúsok skladačky?

Všetky informácie o eProcurement a Customized Web nájdete aj v našej brožúre eProcurement.

Tu si prečítajte, aké formáty údajov a klasifikácie používame a tiež, ako si aj vy môžete zjednodušiť obstarávanie materiálu.

Váš kontakt na nás!

Naši špecialisti na elektronické obstarávanie sú pripravení odpovedať na vaše otázky.
Jednoducho si dohodnite nezáväznú konzultáciu – trebárs aj vo vašich priestoroch.

Kontaktujte nás nezáväzne a bezplatne.

Vyberte, prosím