Projekt LEHNER electronics GmbH
Už žiadna spleť káblov
Úlohy
Od svojho založenia v roku 1997 je spoločnosť LEHNER electronics synonymom kvality a spoľahlivosti v oblasti káblových zostáv a výroby elektromechanických komponentov vrátane káblových systémov, fóliových klávesníc a plastových krytov. Vlastná výroba a moderný strojový park umožňujú spoločnosti rýchle spracovanie objednávok od malých množstiev až po stredne veľké série.
Pri výstavbe novej výrobnej haly požadovala spoločnosť LEHNER electronics ergonomicky vybavené pracoviská, na ktorých sa zamestnanci mali cítiť komfortne a zároveň mali zabezpečovať efektívnejšie, pohodlnejšie a rýchlejšie procesy.
Riešenie
Mnohé veci sme uľahčili: naše ergonomické produkty dodávajú zamestnancom väčšiu silu svalstva a ponúkajú viac pohodlia pri pohybe.
Konkrétne to znamená: spoločnosť kaiserkraft vybavila novú výrobnú halu špičkovými výškovo nastaviteľnými pracovnými stolmi so zadnou nadstavbou, vhodnými pracovnými otočnými stoličkami, paletovými regálmi a rôznymi nádobami. Znížila sa tak fyzická záťaž a zároveň sa zvýšila produktivita, ale aj motivácia.
Jeden bod, ktorý vždy hovorí v prospech sortimentu od spoločnosti kaiserkraft: lepšia kvalita výrobkov, napríklad stabilita stolov a robustnosť, ako aj dlhšia životnosť stoličiek vrátane vymeniteľných vložiek.
Projekt
Našou špecialitou sú riešenia prispôsobené požiadavkám zákazníka. Preto vždy ponúkame namiesto 08/15 špeciálne realizácie, ktoré premenia pracovisko na dokonalé pracovisko. Veľmi ústretová a konštruktívna spolupráca s celým tímom a konateľom Ing. Johannom Lehnerom pritom bola viac ako len užitočná. Najlepšie postrehy a poznatky o tom, čo a ako treba urobiť, nám vždy poskytnú ľudia priamo z praxe.
Vďaka jasným predstavám a pevne stanoveným úlohám, ako aj záväzným a rýchlym rozhodnutiam sa nám podarilo úspešne zaviesť tento projekt do „sériovej výroby“. Predchádzajúci odber vzoriek s finálnym produktom bol veľmi užitočný a potrebný pre rozhodovací proces v spoločnosti LEHNER electronics.
Špeciálna výzva
Pre tohto zákazníka bolo potrebné prispôsobiť a vybaviť nie jedno ani dve, ale celý tucet pracovísk: Na tento účel boli požadované výškovo nastaviteľné dielenské stoly a zásuvkové skrine v špeciálnom vyhotovení realizované presne na mieru.
Veľký objem dielenských stolov, ktoré mali byť dodané, si na mieste vyžadoval zvýšené logistické a koordinačné úsilie. Všetky dodávky boli načasované presne na deň – napriek tomu sa kvôli veľkému množstvu tovaru občas vyskytli menšie dopravné zápchy, všetky sa však podarilo úspešne vyriešiť. A teraz vo výrobnej hale všetko opäť úspešne funguje tak, ako má.
Kontaktujte nás!
Ak aj vy pripravujete projekt, neváhajte a kontaktujte nás. Naši odborníci vám poskytnú kompetentné poradenstvo a podporu.
Kontakt pre poradenstvo, plánovanie a analýzu potrieb: